środa, 10 czerwca 2015

Wiosenne nowości!

Wiosną temperatury są już wyższe, nie ma ma śniegu, oblodzonych dróg. A to zdecydowanie skłania nas do wszelkich aktywności. Poza tym wiosna to czas urodzin pieseczków, a co za tym idzie prezentów urodzinowych! W związku z tym zawitało do nas trochę nowości :) A że już niedługo zacznie się lato przyszedł czas na podsumowanie wiosennych zakupów ;)



Smycz z amortyzatorem & pas biodrowy DogStyle - na piesze, smyczowe wyprawy/spacery. Muszę powiedzieć, że całkiem wygodnie się chodzi mając obie ręce wolne. A dzięki amortyzatorom nie czuć ewentualnych nagłych szarpnięć powodowanych przez psa.

Obroża odblaskowa DogStyle - lubię niebieski kolor no i dość dawno nie kupowałam już żadnej obroży labowi! przy okazji zamówienia w DS nadszedł czas aby to zmienić ;)

Futerkowy szarpak z amortyzatorem DogStyle - już jakiś czas temu ujrzałam ten szarpak w tej wersji kolorystycznej i wiedziałam że prędzej czy później do nas trafi, a jak wiemy szarpaczków nigdy dość ;)

Kong Safestix (S) - tzw. bezpieczny patyk, od pewnego czasu szukałam zabawki, którą można rzucać, do tego da się nią przeciągać i jest łatwa do utrzymania w czystości. Chciałam też jakiegoś urozmaicenia, czegoś innego niż zwykła piłeczka. Zabawka jak na razie była z nami na jednym spacerze i póki co spełnia oczekiwania.

StarMark Everlasting Groovy Ball (M) - zabawka na smakołyki, która zaciekawiła mnie od razu jak ją zobaczyłam. Szukałam zabawki na smaki, która ma szanse zająć psa na dłuższy czas i nie będzie konieczne jej zamrażanie. Zabawka daje nam 3 opcje jeśli chodzi o miejsca upychania smakołyków. W zabawce znajduje się już "jadalny krążek"- bardzo mnie ciekawi czy krążek okaże się na tyle atrakcyjny dla moich psów, że zajmą się tą zabawką nieco dłużej.

Planet Dog Orbee-Tuff Orbee Ball (M) - tzw. najlepsza piłka świata ;) producent deklaruje, że się dobrze odbija, jest wytrzymała i do tego pływa. Jak na razie sprawdziłam tylko kwestie odbicia w warunkach domowych, a Joy widziała piłkę tylko przez chwile przy otwieraniu paczki i chyba nie do końca była zachwycona jej miętowym zapachem. W niedalekiej przyszłości zamierzam przewlec przez nią sznurek.

Miska silikonowa z zooplus - o pojemności 1 l, zajmuje mało miejsca, można ją wcisnąć razem z jakąś zabawką do saszetki na biodra. A zabierając ją na dłuższy spacer czy jakąś wycieczkę nie musimy brać osobno wody dla psa i dla siebie, wystarczy nam jedna butelka.

Przysmaki Bosch Fruites - raczej nie kupuje psom miliona różnych smaczków na raz, jednak zawsze jakaś paczka smaczków u nas jest. Tym razem padło na te. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz